Úvod

Vážený zákazník,

Vitajte na úvodnej stránke B2B portálu spoločnosti WBI. Umožnuje vám rozsiahle funkčnosti, ktoré sú integrované s ERP systémom MS Dynamics NAV. Pre jeho používanie je nutné sa prihlásiť pomocou rámčeku v pravej hornej časti obrazovky. Pokiaľ nemáte pridelené užívateľské meno a heslo, potrebné na prihlásenie, kontaktujte administrátora portálu v časti Kontakt. Rozdelenie a stručný popis jednotlivých častí:

  • Helpdesk – miesto pre zadávanie požiadaviek na riešenie supportom a komunikácia o nich
  • Legislatívny portál – aktualizovaný systém legislatívnych predpisov, pre predplatiteľov prístupný v plnom rozsahu, ostatní majú možnosť len ukážky
  • WBI špecifické riešenia - zoznam našich riešení s popisom
  • Aktuality - informácie o novinkách vo WBI, ako aj informácie o tom čo je nové na zákazníckom portáli
  • Prieskumy – napíšte nám svoje hodnotenie
  • Oznamy - dôležité informácie majúce dopad na fungovanie supportu a vašej spoločnosti (napríklad informácie o zmenách v poskytovaní supportu, pri legislatívnych zmenách...)
  • Na stiahnutie - napríklad užitočný SW, ktorý môžete využiť v súvislosti s našimi riešeniami
  • Pomoc – kontaktné údaje na našich supporťákov, príručka k helpdesku
  • Zákaznícke noviny – historické čísla WBI občasníka
  • Zmluvy – implementačné a supportové zmluvy
  • Licencie - vaše aktuálne licencie, s možnosťou stiahnutia
  • WBI Academy – mesačný zoznam seminárov, webinárov, školení
  • Napíšte nám – priestor na otázky mimo tých, ktoré patria na helpdesk

Stiahnite si helpdesk aplikáciu

Naši zákazníci môžu využívať služby našej podpory aj prostredníctvom mobilnej aplikácie.

Linky na stiahnutie:

Postup:
1. Stiahnite si aplikáciu do mobilného zariadenia.
2. Do poľa Server napíšte "https://cdesk.wbi.sk".
3. Prihlasovacie meno a heslo zadajte rovnaké ako pri prihlasovaní do helpdesku WBI.
4. Počkajte niekoľko minút, kým sa synchronizujú všetky dáta.
5. Aplikácia funguje aj off-line, aktualizuje dáta automaticky po pripojení na internet.
6. V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na +421 905 784 997.

Funkcie:
  • Zadávanie, sledovanie a úprava servisných požiadaviek
  • Synchronizácia kalendára aplikácie s Exchange/Google kalendárom
  • Notifikácie – zobrazujú sa priamo v hornej lište
  • Off-line mód
  • Termíny podľa rozšírených SLA a prepojenie s databázou helpdesku
  • Vloženie fotky ako prílohy k požiadavke, priamo z fotoaparátu a galérie telefónu

Ak ste nenašli informáciu alebo dokument, ktorý hľadáte, neváhajte a zavolajte na naše supportové oddelenie. Radi Vám pomôžeme.

Vaše supportové oddelenie